ברגע שאתם ניגשים לתהליך של עיצוב לוגו ישנם כמה דברים שכדאי שתביאו בחשבון. למעשה, יש לפחות חמישה דברים שאתם חייבים להתייחס אליהם אם אתם רוצים להשיג את הלוגו המושלם שלכם.
-
מה אתם רוצים לשדר בלוגו
אחת השאלות שכדאי שתדעו לענות עליה היא מה אתם רוצים שהלוגו שלכם ישדר. זהו אחד הדברים שגם חברה המתמחה בתחום עיצובי לוגו תרצה לדעת וזה חלק בלתי נפרד ממי שאתם. בין אם הלוגו מיועד לחברה, לעסק (קטן או גדול) או לאתר אינטרנט פרטי, חשוב להבין מה הוא אמור לשדר עוד לפני תחילת העבודה.
-
המאפיינים של התחום שלכם
יכול להיות שלתחום שלכם ישנם מאפיינים אותם תרצו להביא בחשבון בתהליך של עיצוב הלוגו שלכם. אם כן, כדאי שתעבירו את המידע לחברה העוסקת בעיצוב כדי שתוכל לקלוע בדיוק רב לרצונות שלכם וליצור לוגו שמשדר את המסר הנכון והמתאים לתחום.
-
עיצוב לוגו הוא חלק מהשפה העיצובית שלכם
כדאי שתדעו כי הלוגו שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהשפה העיצובית. כלומר, הוא יופיע בכל מקום וכל שאר העבודות שתבצעו כולל אפילו הפרסומות שלכם, הסרטונים ועוד, יהיו מושפעות מהעיצוב שלו. לכן, עיצוב לוגו הוא יותר מאשר רק סמל נחמד שאפשר להראות אותו.
-
הלוגו צריך להתאים גם לאתר האינטרנט ודף הפייסבוק
אם בעבר אפשר היה ליצור לוגו בגדלים מגוונים מאד ולהיות גמישים מאד, היום יש להקפיד על כך שהוא ייתן מענה גם לרשת. העיצוב של הלוגו שלכם יופיע באתר האינטרנט שלכם וחשוב לא פחות, כתמונה בדף העסק. יש שיראו בנתונים אלו מגבלה אך מעצב גרפי שמתמחה בתחום ייראה בכך חלק בלתי נפרד מעבודתו.
-
החברה העוסקת בעיצוב הלוגו שלכם חייבת להיות מנוסה
בחירת חברה עבור עיצוב לוגו היא משימה שעליכם לקחת ברצינות רבה. החברה חייבת להיות בעלת ניסיון ולהיות קשובה לרצונות שלכם תוך הבנה כי בסופו של דבר הלוגו יישאר אתכם לאורך שנים רבות ולכן עליכם להתגאות בתוצאה שתקבלו.