"אין דבר כזה פרסום שלילי", משפט המשויך לבעל קרקס בשם פי. טי. ברנום, שהצהיר על עצמו כי מטרתו בחיים היא "להכניס כסף לכספת שלי". אז יכול להיות שהעסק שלכם הוא לא קרקס, אבל אין ספק שהייתם רוצים להכניס כסף לכספת, ולצורך זה צריך פרסום – ופליירים זו הדרך.
פלייר מקצועי, נאה, דקורטיבי המותאם לעין של קהל היעד שלכם פשוט עושה את העבודה. בסופו של דבר כל מה שאתם צריכים ממערך השיווק שלכם זה לייצר תגובה רגשית בלקוח הפוטנציאלי, כדי שבסופו של דבר הוא יהפוך ללקוח משלם. אין כמו אובייקט וויזואלי כמו פלייר בכדי לעשות את העבודה.
מה עושים פליירים לעסק שלך?
- פרסום – במילה אחת, ישירה, ברורה ושאינה משתמעת לשני פנים, פליירים מפיצים את השם של העסק שלך, ואת התוכן שלו, כלומר מה אתה מציע ולמה, בכל מקום בו תרצה.
- מגיעים רחוק – בעוד שאת השלט בכניסה יראו העוברים ושבים, ואת הפרסום באינטרנט יראו רק לאחר תחרות עיקשת מול המתחרים, הרי שפלייר פוגש אינספור עיניים סקרניות במינימום תחרות. אידיאלי לחשיפה רחבה ומהירה לעסק.
- עלות תועלת ברורה – העלות הנמוכה של אמצעי שיווקי זה לעומת ההחזר שמגיע בצורת לקוחות משלמים הפכו את הפלייר לאחד מסוגי הפרסום והשיווק המובילים בעולם, ועובדה – גם בעולם בו לכולם יש סלולארי חכם בכיס וגישה אינטרנטית לכל מקום בכל זמן, הרי שעדיין הפליירים נמצאים איתנו, והם כאן כדי להישאר.
פליירים ברמה גבוהה
נכון, עמוד שחור לבן מדף מיושן במרקם לא נעים יעשה עבודה פחות טובה מעמוד בגימור מודרני עם הדפסה צבעונית ומושכת עין, שמעוררת עניין באופן מיידי. והנה, המחירים של פליירים באיכות גבוהה במיוחד לא מטפסים מעלה כלל וכלל, ותוכלו כיום למצוא הדפסת פליירים בכל כמות באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר נוח לכל כיס.
עסקים קטנים ובתי עסק משפחתיים יכולים ליהנות מהדפסות של פליירים באותה האיכות ובאותה הרמה כמו חברות בינלאומיות, תאגידים וארגוני ענק, ולהתחרות על הנתח שלהם מהשוק. בקרוב תתחילו גם אתם ליהנות מהכוח של שיווק בהדפסה מודרנית בקלות ובמינימום עלות.