עיצוב מסעדות חכם: כי המראה כן קובע

לא רק מסעדות יוקרה ומסעדות שף, היום גם החומוסייה התל-אביבית המקומית דואגת להתאים עיצוב. מסעדות מצליחות נשענות על שילוב בין ניהול נכון ואיכות המזון, כאשר הראשון כולל בתוכו הרבה מאוד מחשבה תחילה, בעיקר, אך לא רק, בשיווק.

שיווק המסעדה שלכם לא נמצא רק בפליירים, בעיתונות הכתובה או המקוונת, ואפילו לא מפה לאוזן. הוא מתחיל בעיניים, עם חוש הראייה, החוש הכי חזק באדם, והכי פעיל. אם הצלחתם ליצור עיצוב אטרקטיבי למסעדה שלכם, כזה שמתאים ל'מיינד סט' ל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, אתם על הגל, ונשאר לכם רק לשמור על רמת שירות ומזון איכותי בדרך להפוך למוסד.

עיצוב מסעדות אל תעשה-זאת-בעצמך

כמעט לכל מי שמקים עסק, בטח בתחום המסעדנות, יש בראש סיפור שלם על איך המקום צריך להראות. יותר מזה, יותר מדי אנשים בתחילת דרכם בעולם המסעדנות אפילו מתעקשים על הרעיון שלהם, ולא פלא שהרבה מאוד מסעדות "מעוצבות" נסגרות אחרי שנה או שנתיים, כי מי שעיצב אותן פשוט לא היה מומחה בעיצוב מסעדות.

  1. הטעם שלך לא בהכרח תואם את הטעם של הלקוח שלך
  2. האווירה שהעיצוב שאתה חושב עליו נעימה לך – אבל מה עם הלקוח?
  3. המיקום והמיתוג של המסעדה שלך חייב להיות בתואם עם העיצוב שלה

מרבית מאלו הפותחים מסעדות יודעים, במקרה הטוב ביותר, להכין מזון או לשווק, או שניהם. אבל לא לעצב.

עיצוב מסעדות מקצועי בלבד!

תנו לשף לבשל, לאנשי היח"צ לשווק, ולמעצב הפנים לעצב. ההמלצה הטובה ביותר שכל בעלי העסקים המצליחים נותנים היא היכולת לבזר ולהאציל סמכויות, להתמקד במה שאתם הכי טובים בו, ולכל השאר להיעזר במומחים ספציפיים, המובילים בתחומם.

כשאתם ניגשים ל-מעצב פנים עם התמחות בעיצוב מסעדות, אתם בעצם נותנים לעסק שלכם את ההזדמנות הטובה ביותר האפשרית, נקודות הפתיחה האידיאלית לעסק בתחום תחרותי, מאתגר ולא קל בכלל. כשעיצוב המסעדה שלכם תואם את מה שהלקוחות שלכם צריכים להרגיש כשהם עוברים מבחוץ, כשהם מתיישבים מבפנים, ומכל זווית בה הם יושבים, ניצחתם, וניצחתם בגדול!

לפרטים נוספים ליחצו – עיצוב מסעדות

About admin

Check Also

הכול על לימודי שיווק דיגיטלי

בעידן שבו כל בעל עסק צריך שירותי שיווק דיגיטלי, ברור מדוע עוד ועוד אנשים בוחרים …