קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים: המדריך למתחילים

אופטימיזציה למנועי חיפוש שינתה את חוקי המשחק גם לעסקים קטנים, אשר כיום יכולים לשחק באותה הזירה עם מותגים מובילים, ואפילו להשיג עליהם יתרון.

אם פעם כעסק קטן לא היה לכם שום סיכוי לשחות במים העמוקים יחד עם הכרישים הגדולים, כיום באמצעות יצירתיות, מומחיות ועזרה מצד אנשי המקצוע המתאימים תוכלו להזיז הרים ולעמוד בשורה אחת עם המתחרים הגדולים שלכם.

בשורה התחתונה, למרות שעסקים גדולים מתחילים עם יתרון, באמצעות האסטרטגיה הנכונה תוכלו גם אתם להגיע לאותן התוצאות, ואף יותר מכך.

מה כדאי לדעת ומאיפה מתחילים?

קידום אתרים זהו תהליך שבו נעשית אופטימיזציה למנועי החיפוש כדי לשפר את דירוג האתר ולשדרג את מיקומו בתוצאות חיפוש עבור מילות מפתח. זה אולי נשמע כמו סינית, אך בפועל זו תורה שלמה שאפשר ללמוד. יחד עם זאת, ההמלצה היא לפנות למומחים שיעשו את שלהם ויעזרו לאתר שלכם להתקדם.

כך למשל חברת לינקשייק מתמחה בקידום אתרים אורגני ויכולה לעזור לכם להתחיל, לחקור מה הקהל שלכם מחפש, ליצור תוכן שהקהל שלכם ישמח לשתף, לעזור לכם להתייעל מבחינה טכנית בדיוק כמו שגוגל אוהב, ולמשוך יותר ויותר תנועה לאתר.

מהו בכלל קידום אורגני?

כאשר אתם מקלידים מילה או ביטוי בגוגל או במנוע חיפוש אחר ולוחצים על קישור לא ממומן, אתם בעצם מבצעים חיפוש אורגני. גוגל מחזיר שני סוגים של מידע: תוצאות חיפוש בתשלום (קישורים שמתויגים כ"מודעה" או "ממומן") ותוצאות חיפוש אורגניות (טבעיות), שאלו כל השאר. ככל שעמוד מסוים מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגני, כך גדלים הסיכויים שהגולש ייכנס אליו. וכדי שיגיע למקומות גבוהים יש לבצע לאתר ולעמודים השונים בו אופטימיזציה.

החשיבות של מילות מפתח

מילות מפתח הן מילים או ביטויים קצרים שמראים לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים במה בעצם העמוד / האתר עוסק. כאשר מבצעים חיפוש בגוגל, גוגל מחפש אחר דפים המכילים מילות מפתח רלוונטיות לשאילתת החיפוש שלכם. זה לא תמיד אומר שהוא יחזיר תוצאות אשר מכילות את הביטוי המדויק שחיפשתם, אך גוגל חכם מספיק כדי להחזיר תוצאות רלוונטיות שתואמות את כוונת החיפוש שלכם.

קחו בחשבון שגוגל מספיק חכם כדי לזהות אם העמוד אינו איכותי או רק מכיל מילות מפתח ללא מתן ערך מוסף לגולשים. טכניקות שעבדו פעם לא עובדות כבר היום ועולם הקידום משתנה ללא הרף. לכן, אם תרצו להשיג יתרון, ללא ספק תזדקקו, לפחות בהתחלה, לעזרה מקצועית.

חברת קידום – השקעה ששווה השקעה

חברה מקצועית שמתמחה בקידום אורגני עושה עוד כל כך הרבה דברים כדי לקדם את האתר שלכם, ביניהם:

  • בניית קישורים חיצוניים מאתרים אחרים לאתר שלכם.
  • בניית קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם.
  • טיוב כותרות, תגיות ותיאורי מטא באתר.
  • אופטימיזציה של תמונות וסרטונים.
  • שילוב תוכן מקורי, ממוקד וכתוב היטב באתר, שזהו ללא ספק החלק המכריע.

לכן, אם יש בבעלותכם עסק קטן, מומלץ להשקיע בשירותיה של חברה מקצועית שתעזור לו לנסוק ותפלס לו את הדרך למעלה במומחיות.

 

 

About admin

Check Also

הכול על לימודי שיווק דיגיטלי

בעידן שבו כל בעל עסק צריך שירותי שיווק דיגיטלי, ברור מדוע עוד ועוד אנשים בוחרים …