קמפיין בפייסבוק – אל תוותרו על ההזדמנות

יש לא מעט הזדמנויות בחיים שעוברות לנו מתחת לאף, פשוט כי אנחנו עוד לא מוכנים לקבלן. במידה ובחרתם לפתוח עסק או להיות עצמאיים, הרי שמוטב כי לא תאפשרו להזדמנויות כאלו להעלם, וחלק מעבודת היזם היא הלמידה כיצד לזהות הזדמנות טובה ולקחת אותה מיד.

קמפיין בפייסבוק לשיווק העסק שלכם הוא אחד המהלכים המבריקים והיעילים ביותר לפרסום ולבניית המותג שלכם, ובמידה ועשיתם אותו בצורה הנכונה, אתם על דרך המלך להצלחה.

קידום ממומן ברשת החברתית המצליחה בעולם הוא אחד מכלי השיווק המדוברים ביותר לא רק בישראל, אלא בכל עולם השיווק הבינלאומי, ומוטב כי תתחילו למנף את הכוח של כלי זה לטובת העסק שלכם עוד היום.

הכוח מאחורי קמפיין בפייסבוק

הכוח של קמפיין בפייסבוק נשען על כמה מוקדים. הראשון הוא כמובן כמות התנועה של צרכנים פוטנציאלים שנעה במרחבי הרשת החברתית בכל רגע נתון. אומרים שאחד מהעמודים הפחות פופולאריים בעולם הוא עמוד ההתחברות לפייסבוק – מהסיבה הפשוטה – עוברים בו פעם אחת, ולא חוזרים אליו, כי תמיד נשארים מחוברים.

כולם מחוברים, וכולם גולשים, קוראים, משתפים ומשתתפים, וכמות כזו של לקוחות פוטנציאלים אקטיביים היא נכס צאן ברזל שחובה למנף.

מעבר לכך, פייסבוק מבצע פילוח אוכלוסיה לפי תפקידים, גילאים, מין, תחביבים ועוד, וזאת מאחר וכל אדם דואג לשייך את עצמו לקבוצות שונות, מה שאומר שעבודת פילוח השוק נעשתה בשבילך, ללא עלות.

הפרסום הישיר – ללא בזבוז משאבים

הצלחת כל קמפיין בפייסבוק נשענת שני גורמים. הראשון הוא היכולת שלך למקד את הפרסום בצורה חכמה, והשני הוא היכולת של פייסבוק להחדיר את הפרסום שלך למקומות הנכונים ובזמן הנכון.

פייסבוק עושה את העבודה בצורה יוצאת דופן, דרך אלגוריתמים מורכבים ונבונים שמזהים פוטנציאל ומבצעים ניתוחים סטטיסטיים החושפים אחוזי הצלחה בזמן אמת – והם רוצים שתצליח, שכן מדובר בשמם הטוב ובפרנסה שלהם.

התפקיד שלך בכל מהלך הקמפיין השיווקי בפייסבוק הוא להיות, בהתחלה לפחות, עם האצבע על הדופק, ולדאוג לכך שהפרסום שלך מתחדד ומשתפר עם הזמן כדי שתוכל ליהנות מאחוזי ההמרה הגבוהים האפשריים רק בערוץ שיווקי זה.

About admin

Check Also

כלבים יקרים לתחזוקה: אילו גזעים יעלו לכם הכי הרבה בטיפול ובתחזוקה?

כלב הוא לא רק חבר נאמן אלא גם התחייבות כלכלית משמעותית. כולנו אוהבים את החבר …