לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר בעלי עסקים אשר תוהים האם הפרסום הממומן בגוגל משתלם, או שעדיף לפנות לאופציה של קידום אורגני ולהמתין לתוצאות. ובכן, אין ספק כי פרסום בגוגל באופן ממומן הינו פרסום אשר כולל הוצאה כספית לא קטנה, במיוחד אם אתם עוסקים בתחום תחרותי מאוד בו העלות לכל קליק הינה גבוהה יחסית. יחד עם זאת, ישנם פרסומים אשר הדרך הטובה ביותר עבורם הינה פרסום בגוגל, והיא המשתלמת ביותר.
אז מתי כדאי להפעיל קמפיין של פרסום בגוגל ומתי זה מיותר? קראו את המאמר ותדעו את התשובה.
פרסום מיידי
פרסום בגוגל באופן ממומן מתאים בעיקר לפרסומים מיידיים. למשל, אם אתם מארגנים כנס שיתקיים בשבועות הקרובים ורוצים למשוך כמה שיותר לידים וכמה שיותר נרשמים לאותו כנס. במקרה כזה תוכלו להעלות דף נחיתה עם פרסום ממוקד עבור הכנס, ולמקד את הקמפיין הממומן עבור אנשים בעלי תחומי עניין המתאימים לכנס שלכם.
בצורה הזו תוכלו בתוך זמן קצר יחסית להגיע לחשיפה משמעותית מאוד ולכמות הרשמות גדולה לכנס שלכם. כמובן, הכל תלוי אם תפעילו את הקמפיין בצורה נכונה ותנהלו אותו באופן חכם המותאם לקהל היעד שלכם.
לפרסומים שאינם ממוקדים או מיידיים, כמו מידע על החברה שלכם וכדומה, עדיף לבצע קידום אורגני מקצועי ולשמור על האתר במקומות הראשונים למגוון רחב של תוצאות חיפוש. זה כבר יביא לכם תוצאות מבלי להוציא כסף רב על פרסום בגוגל ממומן, אך קחו בחשבון שיקח זמן עד שתראו את התוצאות הללו (לרוב, בין חודשיים לשלושה חודשים מתחילת הקידום).
ניהול נכון של הפרסום
כאשר מעלים פרסום בגוגל באופן ממומן חשוב לדעת כיצד לנהל בצורה נכונה את הפרסום. פרסום ממומן אשר לא מנוהל באופן חכם יגרום לכם להוציא סכומי כסף גדולים מאוד מבלי שתגיעו אל האנשים הנכונים ותוציאו את התוצאות להן ציפיתם מהקמפיין. לכן, למרות שמערכת הפרסום של גוגל נראית פשוטה מאוד לשימוש, אל תנסו להפעיל קמפיין כזה בעצמכם אם אין לכם ניסיון בתחום, ופנו אל אנשי מקצוע מומחים שיעשו זאת עבורכם.