חופשה משפחתית באירופה

איפה מומלץ לעשות חופשה משפחתית באירופה? האם לבחור את היעד לפי פארקי שעשועים, אטרקציות, טבע? הטיפים פה!

השיקול הראשון הוא שבאירופה יש מספר רב של פארקי שעשועים שכדאי לבקר בהם עם ילדים.

ישנם פארקי שעשועים רבים באירופה. יורודיסני הוא אחד הפופולריים שבהם וביקרו בו מיליוני אנשים. הוא ממוקם בצרפת ומכיל למעלה מ-50 מתקנים, מופעים, מסעדות, חנויות ומלונות.

פארקי שעשועים מציעים הרבה למבקרים, כולל אטרקציות לילדים וגם למבוגרים. בחלק מהפארקים יש גם בתי קזינו ואפילו פארקי מים אם אתה רוצה להפוך את הטיול שלך להרפתקני יותר.

יש מגוון רחב של פארקי שעשועים באירופה. הנה כמה מהפופולריים שבהם.

אירופה היא ביתם של פארקי שעשועים רבים שכדאי לבקר בהם. ביבשת יש הרבה פארקי שעשועים מפורסמים ופופולריים כמו גארדלנד, יורודיסני ו-Lan Lotus עם ילדים.

פארק שעשועים שאסור לפספס: יורודיסני (בפריז), גארדלנד (בצפון איטליה), אפטלינג (בהולנד), ריינבו מג’יק לנד (ברומא)

יורודיסני הוא פארק השעשועים הפופולרי ביותר באירופה וקיים מאז 1959. הוא נקרא במקור יורולנד אך שונה לאחר מכן לירודיסני. בפארק יש יותר מ-30 אזורי נושא ולמעלה מ-20 מיליון מבקרים מדי שנה. זהו גם פארק השעשועים השלישי בגודלו באירופה אחרי דיסנילנד פריז ואולפני וולט דיסני פריז.

באירופה יש הרבה מדינות שונות ולכל אחת מהן תרבות ייחודית משלה. כמה ממדינות אירופה המפורסמות ביותר עבור פארקי שעשועים כוללות את צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, שוויץ, אוסטריה ובריטניה.

לאן מומלץ לטוס עם ילדים באירופה

האיחוד האירופי המליץ לכל הילדים מתחת לגיל שנתיים לטוס עם הוריהם באירופה בשל חששות בטיחות. ישנן מספר סיבות לכך שהמלצה זו ניתנת, כולל העובדה שבשדות תעופה רבים אין מתקנים המיועדים לתינוקות וילדים צעירים, ויהיה לא בטוח עבורם לנסוע בעצמם.

להורים המטיילים עם ילדים, חשוב להכיר את הדרכים הטובות ביותר לטוס איתם אך השאלה לאן טסים. ישנם מספר גורמים שיכולים להפוך את הטיסה עם ילדים למלחיצה וקשה.

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות הוא לתכנן מראש ולהזמין טיסות למשפחה שלך לפני שאתה עוזב. באירופה מומלץ לטוס עם ילדים כי יש יותר חברות תעופה שיש להן מדיניות ידידותית לילדים. האיחוד האירופי יצר רשימה של חברות תעופה שיש להן מדיניות ידידותית לילדים וחברות תעופה אלו מחויבות על פי חוק לספק טיפול הולם לילדכם במהלך הטיסה.

תמיד עדיף להתכונן מראש ולהזמין טיסות למשפחתכם לפני שהם עוזבים במקום לחכות לרגע האחרון. כך תוכלו למנוע עיכובים או ביטולים בלתי צפויים שעלולים לגרום לחרדה בקרב כל המשפחה.

מומלץ לטוס עם ילדים באירופה כי הם בטוחים ונוחים יותר במטוס. ילדים מתחת לגיל שנתיים יכולים לטוס בחינם וילדים מעל גיל שנתיים יכולים לטוס בתשלום.

ילדים מתחת לגיל שנתיים רשאים תמיד לנסוע ללא תשלום, אבל מי שגדול מזה צריך לשלם תעריף.

אילו יעדים מומלצים לחופשה משפחתית באירופה?

היעד הטוב ביותר לטיול משפחתי הוא כזה שיש בו פעילויות שילדים אוהבים ומתאימות לגילם. לדוגמה, אם יש לך בני נוער, ייתכן שהם ירצו ללכת למועדונים או לבקר במוזיאונים מגניבים, בעוד שאם הילדים שלך צעירים יותר, הם עשויים ליהנות מנסיעות בפארקי שעשועים או בגני חיות.

לא משנה לאן תחליט ללכת, וודא שיש פעילויות המתאימות לכל הגילאים של בני משפחתך.

ישנם דברים רבים שהורים צריכים לקחת בחשבון כאשר מתכננים חופשה משפחתית לאירופה. חשוב לדעת אילו יעדים מומלצים למשפחות עם ילדים ומאילו כדאי להימנע.

3 היעדים הטובים ביותר לחופשות משפחתיות באירופה כוללים:

– פריז: לצרפת יש את מספר האטרקציות הרב ביותר בעיר הבירה שלה והיא גם אחת הערים המתויירות ביותר באירופה. חוץ מפארק דיסנילנד העיר מציעה מוזיאונים, גנים, פארקים ועוד.

– לונדון: זהו יעד נהדר למשפחות מכיוון שהוא ביתם של אטרקציות רבות כמו המוזיאון הבריטי, טאואר ברידג', ארמון בקינגהאם, הייד פארק ועוד.

-איטליה – באיטליה יש את האוכל הכי טוב באירופה ותוכלו לבחור בין חופשה אירופאית קלאסית למשל ברומא, נאפולי או פירנצה לבין טיולי טבע ברחבי צפון איטליה (אגם גארדה, הדולומיטים, מילאנו, ונציה וכו’)

About admin

Check Also

הכול על לימודי שיווק דיגיטלי

בעידן שבו כל בעל עסק צריך שירותי שיווק דיגיטלי, ברור מדוע עוד ועוד אנשים בוחרים …