הולכים על הרחקת יונים בתל אביב

החיים בסביבה האורבנית, ובייחוד בסביבה האולטרא-עירונית, מביאים המון מתנות. הכול נגיש, הכול קל, הכול במרחק נגיעה. העניין הוא שגם יונים אוהבות את התנאים הטובים של העיר, ולכן הרחקת יונים בתל אביב היא ממש ספורט תחרותי, שמתנהל בין שלוש קבוצות עניין – אתם, מרחיקי היונים, וכמובן – היונים עצמן.

היונה היא ציפור חביבה, שלא רוצה להזיק לאיש. יותר מכך, הרי שאנו משתמשים ביונה בתור סמל לשלום, מצב נכסף של שלווה, ואפילו רמיזה לזוגיות מוצלחת, שהרי הזוג המוצלח הם כמו זוג יונים. עם זאת, לעיתים גם בלי הרצון להזיק, מישהו נפגע, ובמקרה הנ"ל זה אנחנו, תושבי העיר הגדולה.

הרחקת יונים בתל אביב על ידי איש מקצוע

אתם יכולים לנסות להרחיק יונים בעצמם. אתם יכולים לנופף בידיים, לתלות שקיות עם מים, לשים מראות, ואולי אפילו בובה של עורב על אדן החלון. האמת? זה הכול טוב ויפה, אבל עובד כפלסבו, ובעוד שבני האדם מגיבים היטב לאפקט הפלסבו, הרי שיונים לא ממש שמעו על זה, וגם אם הן שמעו על כך, אם זה לא מגיע עם פירורי לחם, זה לא באמת מעניין אותן.

הרחקת יונים בתל אביב עושים עם איש מקצוע, אשר:

  1. מגיע למקום האירוע
  2. לומד את המתחם – בין אם שטח פתוח, מרפסת, גן, משרד וכיו"ב
  3. מייצר תוכנית הרחקה התואמת את תנאי המקום, ומוציאה לפועל

איך מרחיקים יונה ממרבצה?

כפי שכבר אמרנו, תושבי העיר נהנים מהנוחות שהיא מצעיה להם, וגם היונים נהנים מנוחות. הן כל כך נהנות מנוחות, עד כי אם אנחנו לוקחים להם את הנוחות, הן מסתלקות. הרחקת יונים בתל אביב מתבצעת לרוב בשילוב של דוקרנים, מעין שפיצים (מפלסטיק לרוב), סלילי קפיץ ורשתות.

הדוקרנים והסלילים מותקנים בנקודות אסטרטגיות בהן יונים נוהגות לשבת. הן כבר לא ישבו שם יותר, כי זה פשוט לא נוח. הרשתות נפרשות בכדי לחסום גישה לאזורים שלמים, ולא רק למנוע נקודתית נקודות מרבץ ספציפיות. השילוב בין הכלים יוצר מערך הגנה מלא ואפקטיבי למנוע מכם את המפגש אם אינספור היונים והמפגעים שהן מביאות עימן.

About admin

Check Also

הכול על לימודי שיווק דיגיטלי

בעידן שבו כל בעל עסק צריך שירותי שיווק דיגיטלי, ברור מדוע עוד ועוד אנשים בוחרים …